23/24 KMN Promocja i marketing

Przedmiot: PROMOCJA I MARKETING

Kurs przedmiotu obejmuje kluczowe zagadnienia problematyki promocji i marketingu z uwzględnieniem aspektów komunikacji marketingowej prowadzonej poprzez internetowe media, w tym także kampanii reklamowych i promocyjnych, działań public relations, informacyjnych relacji inwestorskich itd. prowadzonych przez przedsiębiorstwa produkcyjne i zakłady usługowe działające w sektorze gospodarki kosmetologii. W ramach kursu przedmiotu uwzględniono także obecne trendy zastosowania nowych technologii Przemysł 4.0/5.0, w tym technologię generatywnej sztucznej inteligencji i Big Data Analytics wykorzystywanych w generowaniu materiałów marketingowych (banerów, content marketing. Real-Time marketing, spotów i filmów reklamowych).

Problematyka promocji i marketingu, strategii marketingowych, roli i funkcji marketingu, komunikacji marketinowej, nowych mediów internetowych wykorzystywanych w komunikacji marketingowej, innowacji marketingu internetowego, w tym stosowanych na internetowych portalach mediów społecznościowych itd. w kontekście prowadzonych usług kosmetycznych, przedsiębiorstw wytwarzających kosmetyki, zakładów usług kosmetycznych itd.

Prowadzący: dr Dariusz Prokopowicz

Konsultacje:
mailowo:
darprokop@poczta.onet.pl
lub tel. 504-272-880

www.researchgate.net/profile/Dariusz_Prokopowicz
www.facebook.com/PopularyzacjaWiedzy