23/24 KMN Promocja i marketing
Przedmiot: PROMOCJA I MARKETING
Kurs przedmiotu obejmuje kluczowe zagadnienia problematyki promocji i marketingu z uwzględnieniem aspektów komunikacji marketingowej prowadzonej poprzez internetowe media, w tym także kampanii reklamowych i promocyjnych, działań public relations, informacyjnych relacji inwestorskich itd. prowadzonych przez przedsiębiorstwa produkcyjne i zakłady usługowe działające w sektorze gospodarki kosmetologii. W ramach kursu przedmiotu uwzględniono także obecne trendy zastosowania nowych technologii Przemysł 4.0/5.0, w tym technologię generatywnej sztucznej inteligencji i Big Data Analytics wykorzystywanych w generowaniu materiałów marketingowych (banerów, content marketing. Real-Time marketing, spotów i filmów reklamowych).
Problematyka promocji i
marketingu, strategii marketingowych, roli i funkcji marketingu,
komunikacji marketinowej, nowych mediów internetowych wykorzystywanych w
komunikacji marketingowej, innowacji marketingu internetowego, w tym
stosowanych na internetowych portalach mediów społecznościowych itd. w
kontekście prowadzonych usług kosmetycznych, przedsiębiorstw
wytwarzających kosmetyki, zakładów usług kosmetycznych itd.
Prowadzący: dr Dariusz Prokopowicz
Konsultacje:
mailowo:
darprokop@poczta.onet.pl
lub tel. 504-272-880
www.researchgate.net/profile/Dariusz_Prokopowicz
www.facebook.com/PopularyzacjaWiedzy